Skip links

با انواع ظروف یکبار مصرف آشنا شوید!

ظروف یک بار مصرف

امروزه ظروف یک بار مصرف مصارف زیادی در رستوران‌ها، فروشگاه‌های خواربار فروشی، سوپرمارکت‌ها و سایر مؤسسه‌های سرویس ‌دهی غذا دارند. از ظروف یک بار مصرف برای سرو غذای اصلی، میان وعده و ذخیره غذا در رستوران ها استفاده می شود .

به خاطر سهولت کار از ظروف یک بار مصرف در مهمانی ها و پیک نیک نیز استفاده می شود و با این که همیشه در مورد استفاده از پلاستیک هشدار داده می شود اما در جامعه گرایش زیادی به مصرف ظروف یک بار مصرف وجود دارد.

در ادامه با انواع ظروف یک بار مصرف اشنا می شوید.

ظروف یک بار مصرف آلومینیومی

آلومینیوم ماده بسیار شناخته شده‌ای در تعیین جنس ظروف یکبار مصرف است. این محصول سخت و محکم می‌باشد و به راحتی قابلیت نگهداری مواد غذایی سنگین‌تر را دارد.

ظروف یک بار مصرف پلی استیرن

محصولات استیروفوم یا به عبارتی پلی استیرن به سبب عدم تواناییشان در بازگشت به طبیعت مورد پسند دوست داران طبیعت نیست. با این وجود این محصول به جهت وزن سبک، هزینه کم و خواص عایق استثنایی همچنان در صنعت مواد غذایی در میان دیگر ظروف پیشتازاست.

ظروف یک بار مصرف پلاستیکی

این محصولات دارای درب‌های با قابلیت پلمپ هستند که غذا را برای مدت طولانی‌تری تازه نگاه می‌دارد.  ظروف پلاستیکی باریک و کم حجم هستند.

ظروف یک بار مصرف گیاهی (بیوپلاستیک)

ظروف یکبار مصرف بیوپلاستیک از مواد اولیه گیاهی و تجدیدپذیر مانند ذرت و گیاهان دیگر ساخته شده‌اند و بسیار مورد استقبال واقع شده اند. این ظروف جایگزین خوب و غیرسمی برای ظروف یکبار مصرف استیروفوم و سایر محصولات تجدید ناپذیرمی باشد.

اگر شما نیز در تولید، فروش و عرضه ظروف یک بار مصرف فعالیت دارید میتوانید با ما تماس بگیرید تا نحوه فعایت شما را در این سایت اضافه کنیم

منبع: http://zorofyekbarmasraf.ir/introducing-disposable-dishes-photos/

Leave a comment